tisdag 10 juni 2008

Inreda.com



På Inreda.com kan man hitta en del på deras Outlet just nu. Flaskkylaren är väl fin för 15kr. Vågen vill jag gärna ha för att matcha mitt kök, men jag väger ju aldrig något så det känns som att det inte är riktigt motiverbart....Skynda att fynda.... Vill samtidigt berätta om den nya inredningsbutiken på landet (ja, den är på gångavsånd från mitt hus, hurra!) i Klagstorp som heter Provinsen. Butiken finns på väg till Hemmesdynge (jo, det finns en by på söderslätt med detta fantastiska namn) från Klagstorp. Man kan även komma från Smyge och köra mot Hemmesdynge och ta höger mot Klagstorp. Då kan man passa på att gå in i den lilla blomsterbutiken vid kyrkan i Östra Torp (som ju faktiskt den ursprungliga byn i Smyge heter). Fantastiska blomsterbuketter och lite inredning. Provinsen ska jag återkomma om lite senare med bilder (hade ju glömt kameran!) Ryktet säger att det även kommer att bli ett galleri framöver. Man kan köpa Shabby/Franska stilen prylar men också lite växter. Mycket trevligt!

Inga kommentarer: