torsdag 3 juli 2008

Made in Smyge


Berättade för ett tag sedan om den nya inredningsbutiken Provinsen som ligger mellan Klagstorp och Hemmesdynge (jodå, det heter så), nu har det kommit en till! Den heter Made in Smyge och finns väster om Smygehamn. Trevliga Christina och jag fick en trevlig pratstund häromdagen och naturligtvis såg jag mig omkring. Hittade en underbar Kelimmatta som jag gärna hade placerat under soffbordet vid mina nya soffor....tyvärr hade jag inte kameran med men jag lovar att nästa gång.... Christina och Marie, som kollegan heter, har ännu inte någon hemsida, men det kommer..Så, i brist på bilder från butiken visar jag en bild på en av mina två svarta skinnsoffor (nej, vita "shabbysoffor" blir bara för jobbigt när man har barn, men när de flyttar hemifrån får de med sig var sin och dåååååååå kan jag köpa en vit soffa)

Inga kommentarer: