söndag 18 januari 2009

Formex


Oj, inser att jag har haft ett ganska långt uppehåll från bloggen. Nu är jag tillbaka med ny inspiration och nya krafter. Det blev ingen tur till Formex i år som jag hoppats på men man kan hitta information om trenderna på tex tv4.se. I söndagsmorgonens program redogjorde Stefan Nilsson och Frida Berglund från Husmusens blogg för trenderna på Formex mässan. Vad glad jag blev när det visade sig att det inte bara är jag som är trött på den franska vita lantliga stilen. Så häligt med något nytt och färgglatt. Naturligtvis kan man hålla fast vid en inredningsstil hela livet och vara nöjd med den, men anledningen till att jag bloggar inredning är ju just på grund av att trenderna hela tiden förändras och det gör ju jag med. Så nu ska jag snart visa bilder på mitt färgglada kök, med inspiration till påskfirandet, ja, det är ju snart Påsk, Julen är död, Leve Påsken!

Inga kommentarer: