torsdag 24 september 2009

Innovation






Jag måste erkänna att anledningen till att jag inte har varit så aktiv på bloggen på sistone är att jag har svårt att hitta ny inspiration på nätet. Börjar inse att jag måste fotografera (framförallt göra klart) mina projekt här hemma så att ni kan få se vad jag har i åtanke när det gäller inspiration. Bilderna som jag visar här är från Marie Claire Maison och det är väl trevlig inspiration, men jag hade velat se något nytt......kanske i indigoblått, midnattsblå, ja......tror jag börjar snöa in på en "ny" färg och då i kombination med svart.....det känns nytt. Men var i herrans namn hittar man en midnattsblå ryamatta, gärna från 60-70-talet, för det skulle jag vilja ha.

1 kommentar:

leel sa...

Hej de låter jätte fint med midnattsblått och svart själv har jag snöat in på puderrosa och grått fast nu blev jag oxå väldans sugen på dina färgval å att det ska vara så svårt att välja. mattan tor jag att du kan hitta hos ellos dom har många färger på sina mattor.
//Leel
http://www.cosycorner.se