måndag 24 september 2007

Fridas





Nu äntligen i helgen så kom vi iväg till Fridas Gård, det var precis så fint som jag föreställt mig och lite till. Naturligtvis shoppades det en del, byttan i emalj, en porslinsboll i svart och vitt (en liten samling svart/vitt har jag där hemma, vet inte riktigt var jag ska placera, men det kommer nog) Hängen och kors till att dekorera ljus med, dottern fick en liten vacker spegel. Mycket sugen blev jag på stearinljusen som jag tyckte var i exakt rätt nyans (duck-egg ni vet)....köpte inte (dumt) för att man liksom tror att det går att få tag på var som helst (helt fel, så lätt var det inte) så nu blir det snart en ny tur till Fridas Gård.

1 kommentar:

faster atta sa...

Oj så mycket fint det var på Fridas gård! Verkar vara en butik helt i min smak!!